INFORMACJA TECHNICZNA
DAYTONA ENGINE PRO LE 10W-40 LOW SAPS
Zastosowanie
Daytona Engine Pro LE 10W-40 Low Saps powstał z myślą o nowoczesnych pojazdach zasilanych paliwem o niskiej
Charakterystyka
Daytona Engine Pro LE 10W-40 Low Saps dzięki profesjonalnie dobranym składnikom skutecznie wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa. Gwarantuje doskonałą pracę silnikach w szerokim zakresie temperatur oraz umożliwia płynny rozruch nawet zimą. Utrzymuje silnik
Klasyfikacja
API CJ-4/CF/SM, ACEA E7/E9, MAN M 3575, MB 228.31, Volvo VDS – 4, Renault (RVI) RLD-3, Cummins CES 20071/20081, Caterpillar ECF – 1a/ECF-2/ECF-3, Detroid Diesel 93K218
Własności
1. | Lepkość kinematyczna w 100°C min. [mm²/s] | 13,9 |
2. | Wskaźnik lepkości min. | 156 |
3. | Temperatura zapłonu min. [°C] | 255 |
4. | Temperatura płynięcia max. [°C] | -30 |
5. | Liczba zasadowa min. [mg KOH/g] | 9,5 |
6. | Popiół siarczanowy max. [%] | 0,97 |
7. | Zawartość wody [%] | Nie |
8. | Zawartość stałych ciał obcych [%] | Nie zawiera |
UWAGA: Podane wartości parametrów fizyko-chemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste umieszczane są na świadectwach jakości dołączonych do każdej partii produktu