71 333 22 22   SKLEP@OILCENTER.PL

wybierz język:
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch

Daytona.jpg

INFORMACJA TECHNICZNA

DAYTONA ENGINE PRO M 10W-40

Zastosowanie

Daytona Engine Pro M 10W-40 został zaprojektowany z myślą o najbardziej obciążonych silnikach wysokoprężnych pracujących w autobusach, samochodach ciężarowych i dostawczych oraz bardzo eksploatowanych maszynach budowlanych. Szczególnie polecany w pojazdach wyposażonych w systemy EGR/SCR oraz tych gdzie wydłużony został okres pomiędzy wymianami oleju. Stosowany w maszynach spełniających normy Euro V, IV, III oraz II, które nie  posiadają filtra cząstek stałych (DPF).

Charakterystyka

Daytona Engine Pro M 10W-40 ma doskonałe właściwości smarujące, dzięki czemu ułatwia uruchamianie i pracę pojazdu nawet w niskich temperaturach. Doskonale chroni wszystkie ruchome części silnika przed zużyciem i korozją. Stosowany w maszynach spełniających normy Euro 2, Euro 3 oraz Euro 4.

Klasyfikacja

API CI-4/CF, ACEA E7-04, MAN M 3277, Volvo VDS-3, MB-Approval 228.5, MAN MTU Type 2, Renault Trucks RXD/RLD-2

Własności

1.

Lepkość kinematyczna w 100°C min. [mm²/s]

14,6

2.

Wskaźnik lepkości min.

140

3.

Temperatura zapłonu min. [°C]

225

4.

Temperatura płynięcia max. [°C]

-35

5.

Liczba zasadowa min. [mg KOH/g]

14

6.

Popiół siarczanowy max. [%]

1,9

7.

Zawartość wody [%]

Nie zawiera

8.

Zawartość stałych ciał obcych [%]

Nie zawiera

UWAGA: Podane wartości parametrów fizyko-chemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste umieszczane są na świadectwach jakości dołączonych do każdej partii produktu

 

x
© OilCenter 2015 - wszelkie prawa zastrzeżone - kopiowanie zabronione
realizacja: bagelo